Головна » Файли » Вчителям » Матеріали для інтегрованих уроків

До уваги
16.11.2016, 23:02

Інтегрований урок з образотворчого мистецтва та англійської мови

Тема: Відбитки готових природних форм.

Цілі: 1) вчити дітей робити відбитки з готових природних матеріалів,

2) досягати врівноваженості композиції шляхом співрозмірного розташування елементів на площині;

3) розвивати кольоровідчуття ока, образне мислення;

4) виховувати акуратність під час роботи з фарбами, любов до природи;

5) повторити назви кольорів, пір року англійською мовою;

6) розвивати навички й вміння усного мовлення англійською мовою.

Хід уроку

І Організаційний момент. Підготовка робочих місць.

- Good morning, children! Sit down, please. Look at your desks. Did you prepare everything? Check it.

ІІ Актуалізація опорних знань.

-  What seasons do you know?

-  What season is it now?

-  What autumn months do you know?

-  What month is it now? What can you see on the ground?

-  What colour is autumn?

-  Давайте згадаємо які ми вивчали вірші англійською мовою про осінь.

 It rains in autumn

 All day long.

 The sky is grey.

 The wind is strong

This is a season when fruit is sweet,

This is a season when friends meet,

This is a season when leaves fall down

Red, orange, yellow, brown.

Yellow, red and green and brown,
See, the little leaves come down.
Dancing, dancing in the breeze,
Falling, falling from the trees

ІІІ Робота над темою урока.

1)                Перегляд листочків з різних порід дерев.

- Can you guess from what tree is this leaf?

- What kind of trees do you know? (Apple tree, cherry tree, pear tree, apricot tree, peach tree).

2) Практична діяльність вчителя і учня.

Послідовність виконання композиції.

- Підберіть листочки з чіткими прожилками. Нижній бік листка (the lower part of the leaf) покрийте фарбами теплих кольорів (warm colours). Потім прикладіть до чистого аркуша паперу (put it to the clean (white) sheet of paper), злегка притискаючи рукою (press it) . На папері залишиться відбиток (imprint). У такий спосіб можна створити візерунки, орнаменти (ornaments).

3) Практична діяльність самих учнів.

- Let’s try to do this work ourselves. Use different kinds of leaves. Давайте прокоментуємо наші дії англійською мовою. (We are painting the lower part of the leaf with yellow paint, then we are pressing it to the white sheet of paper and then we get the imprint of the leaf). А хто згадає як ввічливо попросити англійською мовою у товариша фарби чи олівець? Давайте уявимо, що ми потрапили до Великобританії, і вашими товаришами по парті стали діти з цієї країни. Запитайте як їх звуть (англійською мовою) і попросіть показати вам їхні роботи. Але спочатку давайте пригадаємо разом як можна це сказати англійською мовою. Хто найкраще впорається із завданням, той отримає чудовий осінній букет і матиме право провести фізкультхвилинку на уроці.

Фізкультхвилинка. (Супроводжується рухами)

Stand up! Stand still!

Hands on your chest!

Hands on your hips!

Hands on your knees

And then on your legs, please!

Hop on your right foot!

Hop on your left foot!

And turn around!

Діти виконують завдання у процесі якого спілкуються один з одним.

IV. Підсумок уроку. Виставка робіт.

Висновки. Впровадження інтегрованих уроків отримує схвалення учнів і студентів вищих навчальних закладів як ефективний шлях до розширення мовленнєвої практики. Досвід, проаналізований вище, переконливо свідчить, що запропонований підхід до навчання сприяє розвитку чуттєво-емоційного сприймання навколишнього світу, допомагає гармонійному оволодінню іноземною мовою у процесі власної творчості.

Джерело: http://ukped.com/plan-konspekti/trudove-navchannja/5071-intehrovanyi-urok-z-obrazotvorchoho-mystetstva-ta-ya-i-ukraina-dlia-uchniv-3-klasu.html

Категорія: Матеріали для інтегрованих уроків | Додав: nevenkin_dima
Переглядів: 337 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar